Realització i proves NOU9

Desde un principi vaig tenir clar, que volia jugar amb la llum, tenint com a punt de referència les llums de nadal, les dels arbres, les que ornamenten el carrer, etc.

Però no sabia ben bé com enfocar-ho.
Finalment vaig pensar en les mans, en tot el que signifiquen i poden sentir, així que amb la col·laboració d'un familiar vaig fotografiar les llums de nadal que decoren l'arbre sobre les seves mans.

Vaig provar amb dos color diferents, blau i groc. El groc quedava més nadalenc, però les fotografíes que havia fet amb les llums blaves eren més estètiques així que vaig modificar la fotografía que més em va agradar i la vaig passar a blanc i negre i després amb el photoshop vaig destacar els punts de llum amb un color groc.




















dissabte, 27 de novembre del 2010

0 Comments:

 
MUSA DE SUBURBIOS - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger